Verhoog conversie door websitepersonalisatie
Verhoog conversie door websitepersonalisatie
Websitepersonalisatie kan een gigantische impact hebben op je conversie percentages: de website is namelijk altijd een perfecte match voor de bezoeker. Jullie productaanbod, specialisatie, casestudies en nog veel meer zijn aangepast op de bezoeker.
Hoe ziet dat eruit? Klik op het schuifje en zie het resultaat bij onze klant Visma


Wat kun je personaliseren met Klue websitepersonalisatie?
Wat kun je personaliseren met Klue websitepersonalisatie?
Hieronder vind je een aantal datapunten van Klue waarmee je de website kunt personaliseren. Klue herkent bedrijven die de website bezoeken op basis van IP en maakt de data real-time beschikbaar. Wat je er mee doet is aan jou, maar hieronder een aantal ideeën van personalisaties die je op weg helpen.

Logo van je bezoeker
Bedrijfsnaam van je bezoeker
Branche van het bezoekende bedrijf
Aantal medewerkers van het bezoekende bedrijf
Locatie van je bezoeker
Wat levert websitepersonalisatie op?
Een vraag die we regelmatig krijgen. Hieronder zie je de resultaten van een websitepersonalisatie experiment bij een B2B organisatie. Door enkele teksten en afbeeldingen te personaliseren op basis van branche informatie steeg de conversie op het aantal demo aanvragen.

Bedrijven die succesvol gebruik maken van Klue




Hoe gemakkelijk is het om te starten met websitepersonalisatie?
Door het simpel te houden heb je binnen enkele uren de eerste personalisaties draaien. Ons team kan je ook verder op weg helpen, zowel technisch als voorstellen van personalisatie voor de organisatie.
1. Installeer de Klue tag
Voeg de Klue tag toe aan de website. Dit duurt enkele minuten en start na installatie gelijk met het herkennen van bedrijven op basis van IP.
3. Kies je experiment
Nu je weet voor wie je gaat personaliseren beslis je wat je precies gaat personaliseren. Denk bijvoorbeeld aan branche gerelateerde cases.
2. Selecteer de doelgroepen
Op basis van de herkende bedrijven kun je doelgroepen selecteren. Welke branches en organisaties krijgen een gepersonaliseerde ervaring?
2. Selecteer de doelgroepen
Op basis van de herkende bedrijven kun je doelgroepen selecteren. Welke branches en organisaties krijgen een gepersonaliseerde ervaring?
3. Kies je experiment
Nu je weet voor wie je gaat personaliseren beslis je wat je precies gaat personaliseren. Denk bijvoorbeeld aan branche gerelateerde cases.
4. Lanceer de personalisatie
Implementeer de personalisatie door middel van een tool zoals Google Optimize, VWO of Optimizely. Binnen een half uur ben je klaar.
Vul je gegevens hieronder in en we plannen zo snel mogelijk een kennismakingsgesprek.
Eerst testen? Dan is de Proof of Concept iets voor jouw organisatie
We snappen dat website personalisatie lastig kan zijn. Daarom biedt Klue je een unieke kans om laagdrempelig te beginnen met website personalisatie. De Proof of Concept is een traject van 3 maanden waarin we de kracht van website personalisatie voor jouw organisatie gaan aantonen.
Samen met experts van Klue start je met het in kaart brengen van de doelgroepen, experimenten en meten we de resultaten. Na de periode weet je:
Hoe website personalisatie conversie verhoogd voor jouw organisatie
Hoe je website personalisatie experimenten start
Welke stappen je kunt zetten voor een unieke ervaring voor de prospect
Na drie maanden weet je precies wat wel en niet werkt en kun je gemakkelijk zelf verder, of niet. Net wat bij jullie past. Nu tijdelijk voor een super scherp tarief.
Vul je gegevens hieronder in en we plannen zo snel mogelijk een kennismakingsgesprek.
