Haal meer uit live chat door personalisatie

Bedien de websitebezoekers met een persoonlijke en relevante chat. Chatpersonalisatie verhoogd niet alleen conversie maar zorgt ook voor leads van hogere kwaliteit.

Benieuwd wat chatpersonalisatie jouw organisatie op kan leveren? Plan een demo in.

Klik op de afbeelding voor een vergroting.

De voordelen

Tik op de blokken voor meer informatie

Personaliseer je opening

Spreek bezoekers op een relevante en persoonlijke manier aan. Dit zorgt voor beter en meer contact.

Relevant vanaf het eerste moment

Je bent in staat de website ervaring van de bezoeker te optimaliseren. Open met een relevante vraag, casestudie of klantervaring.

Kwalificeer leads

Toon de chat alleen aan bezoekers die er voor jouw organisatie toe doen. Verhoog de kwaliteit en kwalificeer betere leads.

Slimmer omgaan met capaciteit

Verhoog de kwaliteit van leads door de chat enkel te tonen aan organisaties die er voor jou toe doen.
LEES HET BLOG

Te realiseren met elke chatoplossing

Klue integreert met vrijwel elke chatoplossing. Chatpersonalisatie ligt dus ook voor jou binnen handbereik.

No-code integraties

De integratie kost je geen development capaciteit. Wij zorgen er voor dat Klue naadloos integreert met de chatoplossing die jij gebruikt.
Naar het blog

Stel de juiste vragen via een pro-actieve chat

Bouw gepersonaliseerde chatervaringen voor jouw doelgroep. Koppel de juiste account manager aan de bezoeker, stel relevante vragen en kwalificeer leads.

Verwijder frictie en help de websitebezoeker optimaal. 

Klik op de afbeelding voor een vergroting.

Chatpersonalisatie is mogelijk binnen diverse chatoplossingen.

Plan een demo in

Ruud Buijserd
Ruud Buijserd
Co-founder Klue

Plan een demo in

Veelgestelde vragen over chatpersonalisatie met Klue

Chatpersonalisatie met Klue werkt als volgt: Klue herkent organisaties uit je websitebezoekers. Deze worden vervolgens verrijkt met bedrijfskarakteristieken zoals branche, omvang, locatie en meer. 

Via een razendsnelle koppeling met de chatoplossing die jij gebruikt kun je deze informatie gebruiken voor de personalisatie van de chat functie. 

Om dit vast te stellen is het van belang om je doelgroep duidelijk in beeld te hebben. Stel jezelf de vraag:

Voor wie voegt het personaliseren van de chat echt waarde toe? En waarom?

Wanneer je hier een duidelijk antwoord op kunt formuleren weet je ook direct voor welke organisaties binnen de doelgroep het van belang is.

Nee.

Via de back-end van diverse chatoplossingen zoals Drift kun je gemakkelijk de voorwaarden instellen die voor de personalisatie zorgen.

Uiteraard helpen wij je wanneer dat nodig is.

Om te starten met chat personalisatie heb je drie dingen nodig:

  • Een chat oplossing op de bedrijfswebsite;
  • Actieve Klue installatie op de website en het juiste pakket;
  • Afbakening van de doelgroep waarvoor je wil gaan personaliseren.

That’s it. De integratie tussen Klue en de chatoplossing regelen wij voor je. Je kunt binnen enkele uren aan de slag met chat personalisatie.

Nee. 

Maak je gebruik van een andere chatoplossing dan de eerder getoonde dan zorgen we er voor dat Klue integreert met jouw oplossing. 

Laat het ons weten welke oplossing je gebruikt, dan bespreken we de mogelijkheden.

Chat personalisatie is beschikbaar vanaf het Klue Gevorderd pakket. Meer informatie over de prijzen en pakketten is terug te vinden op onze prijs pagina.

Klue herkent organisaties en geen natuurlijke personen. We verrijken organisaties met openbare data waardoor we voldoen aan de wetgeving die de AVG voor schrijft. 

Personalisatie van de chat is dus mogelijk op basis van bedrijfskarakteristieken, gedrag en data vanuit het CRM (mits dit gekoppeld is). 

Meer informatie over de AVG en Klue vind je op deze pagina.

Ja.

Alle pakketten hebben technische ondersteuning per mail. Vanaf het Klue Gevorderd pakket krijg je per maand ook twee uur support op maat. Bij Enterprise is dit 6 uur per maand.

Dit is dus in te zetten voor ondersteuning bij chatpersonalisatie.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief