Samenwerken?

Actief in de B2B markt en op zoek naar een unieke kansen voor uzelf en klanten?

Direct inzichten voor jouw klanten

Snel en gemakkelijk geinstalleerd

Verschillende vergoedingsmodellen

Bied extra waarde aan jouw klanten

Klue is een innovatieve IP-marketing oplossing voor de B2B markt. En wij staan open voor samenwerkingen met specalisten binnen hun markt en vakgebied.  Binnen de B2B markt valt nog erg veel te verbeteren op het gebied van Marketing en Sales. Klue helpt met verbeteren en slimmer maken van marketing en sales voor B2B organisaties door middel van data, integraties en koppelingen met tools.

Dit kunnen wij niet alleen. Daarom zijn wij op zoek naar partners die zelf de waarde van Klue ervaren en dit bij hun klanten willen promoten. Samenwerking kan op verschillende manieren, van compleet white label tot aan een percentage over de aangebrachte omzet. Per partnerschap kijken we wat het beste past en hoe we dit vorm geven.

Wat levert het u op?

Klue levert voor u als partner een aantal belangrijke voordelen op:

  • Extra omzet door goede vergoedingen
  • Meer toegevoegde waarde naar uw klanten
  • Meer leads en inzichten voor uw eigen organisatie
  • Mogelijkheid tot markt of regio exclusiviteit

Ziet u mogelijkheden en bent u actief in de B2B marketing, sales, telefonische acquisitie, marketing automation,HR of ander relevant veld? Neem contact op!

Samenwerken? Laat een bericht achter en we nemen contact met u op.

Enkele mogelijkheden met Klue:

Livechat leads

Hoe een gepersonaliseerde livechat functie voor meer leads zorgt

Je ziet het steeds vaker op B2B websites en webshops: een livechat functie. Een livechat functie helpt bezoekers met hun zoektocht naar informatie of product of dienst. Het is voor veel B2B bedrijven een manier om op te vallen in het steeds sterker wordend competitief veld. Focus op klantbeleving lijkt de sleutel tot succes, mede…

leadgeneratie voor accountants

Hoe Klue leadgeneratie verbetert in de Accountancy sector

Een constante stroom aan inkomende leads is belangrijk voor de continuiteit van elke organisatie, ook in de accountancy sector. De toenemende concurrentie in de markt maken klantacquisitie en klantbehoud steeds belangrijker. Ondernemers zijn steeds beter op de hoogte over ontwikkelingen binnen wet- en regelgeving die hen raakt. Dit zorgt, naast uitdagingen, ook voor mogelijkheden voor…

Account based marketing

Waarom je vandaag nog moet beginnen met Account Based Marketing

Account based marketing (ABM) is een ‘buzzwoord’ wat de laatste tijd steeds meer aandacht krijgt in de marketing wereld. En niet onterecht. Account based marketing is effectief voor B2B organisaties. Zo geeft een onderzoek van Engagio aan dat 84% van alle onderzochte B2B organisaties hun Return on Investment (ROI) ietwat hebben verhoogd of significant verhoogd…

Smart calling

Voorkom koude B2B acquisitie met Smart Calling

Koud Bellen. Twee woorden die steeds vaker rillingen veroorzaken over de rug van verkopers en consumenten. De eindeloze lijsten met ‘leads’ die afgebeld worden leiden 9 van de 10 keer tot afwijzing of complete mislukking. Of deze ‘leads’ nu in de B2C of B2B sector zitten, de tolerantie voor koude acquisitie is steeds kleiner aan…