Hoe Klue leadgeneratie verbetert in de Accountancy sector

  • Bericht auteur:

Een constante stroom aan inkomende leads is belangrijk voor de continuiteit van elke organisatie, ook in de accountancy sector. De toenemende concurrentie in de markt maken klantacquisitie en klantbehoud steeds belangrijker. Ondernemers zijn steeds beter…

Lees verder Hoe Klue leadgeneratie verbetert in de Accountancy sector

Van A tot Z uitgelegd hoe je GDPR compliant wordt

  • Bericht auteur:

Nog iets meer dan twee maanden en dan gaat de GDPR-wetgeving van kracht. Dit heeft gevolgen voor alle Europese marketeers, zowel online als offline.  De nieuwe wet verscherpt regels uit de huidige Wet Bescherming Persoonsgegevens, maar…

Lees verder Van A tot Z uitgelegd hoe je GDPR compliant wordt

Hotjar en de GDPR, wat mag wel en wat mag niet?

  • Bericht auteur:

Dat de GDPR-wetgeving er aankomt wist je waarschijnlijk al. De nieuwe wetgeving verscherpt de regels omtrent het verzamelen van (persoonlijke) data van gebruikers en bezoekers.  Waarschijnlijk gebruik je op je website verschillende tools om gedrag…

Lees verder Hotjar en de GDPR, wat mag wel en wat mag niet?

Klue lanceert een gratis data dashboard voor elke gebruiker

  • Bericht auteur:

Sinds half maart is er een gratis dashboard beschikbaar voor elke Klue gebruiker. Veel Klue gebruikers vinden het lastig om de juiste lead data uit Google Analytics te halen. Door de enorme functionaliteit van Google…

Lees verder Klue lanceert een gratis data dashboard voor elke gebruiker

Waarom een Buyer Persona belangrijk is voor jouw marketing

  • Bericht auteur:

Persoonlijke en specifieke communicatie per (sub) doelgroep verhoogt conversie. Een buyer persona is een veelgebruikte manier om relevante en specifieke onderwerpen voor blogs, infographics, vlogs en andere content te maken. Het is het resultaat van onderzoek naar…

Lees verder Waarom een Buyer Persona belangrijk is voor jouw marketing

Waarom je vandaag nog moet beginnen met Account Based Marketing

  • Bericht auteur:

Account based marketing (ABM) is een 'buzzwoord' wat de laatste tijd steeds meer aandacht krijgt in de marketing wereld. En niet onterecht. Account based marketing is effectief voor B2B organisaties. Zo geeft een onderzoek van…

Lees verder Waarom je vandaag nog moet beginnen met Account Based Marketing

Voorkom koude B2B acquisitie met Smart Calling [how-to]

  • Bericht auteur:

Koud Bellen. Twee woorden die steeds vaker rillingen veroorzaken over de rug van verkopers en consumenten. De eindeloze lijsten met ‘leads’ die afgebeld worden leiden 9 van de 10 keer tot afwijzing of complete mislukking.…

Lees verder Voorkom koude B2B acquisitie met Smart Calling [how-to]

Hoe kies je de beste kanalen voor B2B leads?

  • Bericht auteur:

Zonder een goed gevulde pijplijn met leads geen sales. Het constant blijven genereren van hoogwaardige leads is een belangrijke indicator voor het sales succes van de desbetreffende maand. Door slimme selectie van de juiste kanalen…

Lees verder Hoe kies je de beste kanalen voor B2B leads?