Hotjar en de GDPR, wat mag wel en wat mag niet?

Dat de GDPR-wetgeving er aankomt wist je waarschijnlijk al. De nieuwe wetgeving verscherpt de regels omtrent het verzamelen van (persoonlijke) data van gebruikers en bezoekers.  Waarschijnlijk gebruik je op je website verschillende tools om gedrag…

Lees verder Hotjar en de GDPR, wat mag wel en wat mag niet?

Waarom een Buyer Persona belangrijk is voor jouw marketing

Persoonlijke en specifieke communicatie per (sub) doelgroep verhoogt conversie. Een buyer persona is een veelgebruikte manier om relevante en specifieke onderwerpen voor blogs, infographics, vlogs en andere content te maken. Het is het resultaat van onderzoek naar…

Lees verder Waarom een Buyer Persona belangrijk is voor jouw marketing

Voorkom koude B2B acquisitie met Smart Calling [how-to]

Koud Bellen. Twee woorden die steeds vaker rillingen veroorzaken over de rug van verkopers en consumenten. De eindeloze lijsten met ‘leads’ die afgebeld worden leiden 9 van de 10 keer tot afwijzing of complete mislukking.…

Lees verder Voorkom koude B2B acquisitie met Smart Calling [how-to]

Hoe kies je de beste kanalen voor B2B leads?

Zonder een goed gevulde pijplijn met leads geen sales. Het constant blijven genereren van hoogwaardige leads is een belangrijke indicator voor het sales succes van de desbetreffende maand. Door slimme selectie van de juiste kanalen…

Lees verder Hoe kies je de beste kanalen voor B2B leads?

Wat is UTM tagging en hoe werkt dit voor jouw site? [how-to]

Om inzichten te krijgen waar bezoekers, inschrijvingen en interesse vandaan komt is het belangrijk om de kanalen duidelijk in kaart te brengen. Binnen Google Analytics is onder het kopje acquisitie te herleiden waar bezoek vandaan komt.…

Lees verder Wat is UTM tagging en hoe werkt dit voor jouw site? [how-to]

Een gepersonaliseerde website door middel van IP marketing

Het opbouwen van gepersonaliseerde klantervaringen is een marketingtechniek die snel krachtiger aan het worden is binnen de business to business marketing. Met name in de B2B SaaS worden deze marketingtechnieken steeds meer toegepast. Real-time web…

Lees verder Een gepersonaliseerde website door middel van IP marketing