Een gepersonaliseerde website door middel van IP marketing

Het opbouwen van gepersonaliseerde klantervaringen is een marketingtechniek die snel krachtiger aan het worden is binnen de business to business marketing. Met name in de B2B SaaS worden deze marketingtechnieken steeds meer toegepast. Real-time web personalisatie door middel van IP marketing maakt het mogelijk om…

2 Reacties

De voordelen van een gepersonaliseerde website

Goede content is een belangrijke factor of een bezoeker converteert of niet. Aan de hand van de juiste messaging besluit een bezoeker een aanvraag te doen voor een demo of een product aan te schaffen. Echter zijn niet alle bezoekers hetzelfde. Dit heeft tot gevolg dat…

0 Reacties

4 Tips voor meer succes met B2B Social Media

Veel bedrijven hebben een social-media account en proberen hiermee nieuwe leads te genereren en de betrokkenheid te vergroten. Het verschil in succes is behoorlijk groot tussen bedrijven. De grote vraag is natuurlijk: Hoe komt dat? Naast dat doelgroep, type markt en propositie een belangrijke rol…

0 Reacties

Online Tools voor meer Conversie

De manier waarop bedrijven online sales is de laatste jaren enorm veranderd. De impact van data, social media en de snelheid waarmee nieuwe producten op markt worden gebracht zorgen ervoor dat business to business marketing en sales erg is veranderd. Het gebruik van online tools helpen…

0 Reacties

3 Redenen waarom lead verrijking essentieel is

Het hebben van goede data is voor elke organisatie van belang. Data over klanten, leveringen en medewerkers geven inzichten in de voortgang van de organisatie. Met name klantdata is een speerpunt voor veel B2B organisaties. Hoe vaak komt een klant op de website, wat zijn…

0 Reacties
Sluit Menu