Wat is UTM tagging en hoe werkt dit voor jouw site? [how-to]

  • Bericht auteur:

Om inzichten te krijgen waar bezoekers, inschrijvingen en interesse vandaan komt is het belangrijk om de kanalen duidelijk in kaart te brengen. Binnen Google Analytics is onder het kopje acquisitie te herleiden waar bezoek vandaan komt.…

Lees verder Wat is UTM tagging en hoe werkt dit voor jouw site? [how-to]

Een gepersonaliseerde website door middel van IP marketing

  • Bericht auteur:

Het opbouwen van gepersonaliseerde klantervaringen is een marketingtechniek die snel krachtiger aan het worden is binnen de business to business marketing. Met name in de B2B SaaS worden deze marketingtechnieken steeds meer toegepast. Real-time web…

Lees verder Een gepersonaliseerde website door middel van IP marketing

De voordelen van een gepersonaliseerde website

  • Bericht auteur:

Goede content is een belangrijke factor of een bezoeker converteert of niet. Aan de hand van de juiste messaging besluit een bezoeker een aanvraag te doen voor een demo of een product aan te schaffen. Echter…

Lees verder De voordelen van een gepersonaliseerde website

4 Tips voor meer succes met B2B Social Media

  • Bericht auteur:

Veel bedrijven hebben een social-media account en proberen hiermee nieuwe leads te genereren en de betrokkenheid te vergroten. Het verschil in succes is behoorlijk groot tussen bedrijven. De grote vraag is natuurlijk: Hoe komt dat?…

Lees verder 4 Tips voor meer succes met B2B Social Media

Online Tools voor meer Conversie

  • Bericht auteur:

De manier waarop bedrijven online sales is de laatste jaren enorm veranderd. De impact van data, social media en de snelheid waarmee nieuwe producten op markt worden gebracht zorgen ervoor dat business to business marketing…

Lees verder Online Tools voor meer Conversie

3 Redenen waarom lead verrijking essentieel is

  • Bericht auteur:

Het hebben van goede data is voor elke organisatie van belang. Data over klanten, leveringen en medewerkers geven inzichten in de voortgang van de organisatie. Met name klantdata is een speerpunt voor veel B2B organisaties.…

Lees verder 3 Redenen waarom lead verrijking essentieel is

Hoe Personalisatie van uw Live Chat Conversie Verhoogt

  • Bericht auteur:

Een live chat is een fantastische manier om in contact te komen met bezoekers. Ervaringen laten zien dat een live chat grote positieve impact kan hebben op de conversie, met name in business to business…

Lees verder Hoe Personalisatie van uw Live Chat Conversie Verhoogt